برای ثبت سوال، ابتدا ورود/ثبت نام کنید!
در صورت شستشوی صحیح تغییر سایز محسوسی نخواهد داشت. رعایت دمای مناسب آب و دستور شستشو اهمیت زیادی دارد. به طور کلی این مدل پایداری مناسبی در استفاده روزمره دارد.
بله، برای نیروهای خدماتی و نگهداری ساختمان گزینه مناسبیه.
خیر، رنگبندی لباس تا حدی باعث میشه لک کمتر دیده بشه.
بله، برای خطوط تولید و محیطهای صنعتی طراحی شده.
این مدل به دلیل تعادل مناسب بین کیفیت و قیمت ارزش خرید خوبی دارد. بسیاری از مجموعهها برای تجهیز پرسنل از آن استفاده میکنند. انتخاب نهایی البته به بودجه و نیاز شما بستگی دارد.
بله، برای راحتی بیشتر در طراحی اون توجه شده.
بله، برای محیطهای تولیدی و چاپی هم کاربرد داره.
بله، الگوی دوخت لباس ظاهر مرتبی به کاربر میده.
بله، برای برقکار، تاسیسات و نیروهای فنی مناسب هست.
این موضوع به شرایط فروش و موجودی بستگی دارد. برخی فروشندگان امکان عرضه جداگانه بخشهای لباس را دارند. بهتر است قبل از ثبت سفارش هماهنگی انجام شود.
لباس خوشفرم و مرتبه. حتی بعد از چند ساعت کار هم اون حالت شلختهای که بعضی لباس کارها پیدا میکنن رو نداره.
برای برقکاری استفاده میکنم. مدل مخصوص برقکارها هم دارید؟ چون بعضی ابزارها جا کم میارن و جیبهای بیشتری لازم دارم.
من از اون آدمام که موقع خرید خیلی وسواس دارم. چند روز گشتم تا سفارش دادم. الان که رسیده حس نمیکنم پولم هدر رفته باشه.
لباس بعد از چند بار استفاده هنوز ظاهر مرتبی داره. بعضی مدلها خیلی زود کهنه به نظر میرسن. این پارچه پرز هم میده یا نه؟
برای هوای خنک عالیه ولی توی زمستون به تنهایی کافی نیست. البته این بیشتر به مدل لباس مربوطه تا کیفیتش.
در کل راضیام. نه چون همه چیزش عالیه، بیشتر چون نسبت به پولی که دادم کیفیت قابل قبولی گرفتم. فقط اگر ارسال ارزونتر بشه خیلی بهتره.
اگر رنگبندی کاملتر بشه خیلی بهتره. ما برای ست کردن لباس چند تا از نیروها محدود شدیم.
ما قبلاً از یه برند دیگه خرید میکردیم. بعد از اینکه این مدل رو امتحان کردیم احتمالاً خرید بعدیمون هم از همینجا باشه.
من به پیشنهاد همکارم خریدم و فعلاً از خریدم پشیمون نیستم. تولید داخل خودتونه؟ کیفیتش از بعضی برندهایی که قبلاً استفاده میکردم بهتره.
یکی از همکارام موقع کار گیرش داد به یه قطعه فلزی. همه فکر کردیم پاره شده ولی فقط یه خط سطحی افتاده بود.